Tuesday, July 7, 2015

Honda CR-V(2015) က်ေနာ္ အခု တပတ္ ေျပာျပ ခ်င္တာ ကေတာ့ လက္ရွိ ျပည္တြင္း အေန အထားမွာ လူစီး မ်ားတဲ့ SUV တန္းဝင္ ေမာ္ဒယ္ တခု ျဖစ္တဲ့ CR-V အေၾကာင္းပါ။




သူကေတာ့ ဂ်ပန္ အေျခစိုက္ ေမာ္ေတာ္ကား ကုမၸဏီ တခု ျဖစ္တဲ့ Honda ကေန ထုတ္လုပ္တာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အရည္ အေသြးပိုင္း ေကာင္းမြန္မႈနဲ႔ ေဈးႏႈန္းပိုင္း သင့္တင္မႈ ေတြေၾကာင့္ ျပည္တြင္းမွာ လူႀကိဳက္ မ်ားတာ ျဖစ္ပါတယ္။


Honda CR-V(2007)
၁၉၉၅ ခုႏွစ္ ကတည္း ကေန စတင္ ထုတ္လုပ္ လာခဲ့တဲ့ ေမာ္ဒယ္ျဖစ္ တာေၾကာင့္ လက္ရွိ အခ်ိန္မွာ ထုတ္လုပ္မႈ သက္တမ္းက ႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ ရွိေနတာ ေတြ႔ နိုင္လို႔ ေမာ္ဒယ္ အေနနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ ေတာင္မွ လူႀကိဳက္ မ်ားတယ္ ဆိုတာကို မေျပာဘဲ သိႏိုင္တဲ့ အေနအထား တခုလည္း ျဖစ္ေနပါတယ္။ ေမာ္ဒယ္က ၁၉၉၅ ခုႏွစ္ ကေန စတင္ ထုတ္လုပ္ ေပမယ့္ အဆိုပါ ထုတ္လုပ္ခ်ိန္ ကေန ေမာ္ဒယ္ နွစ္ကိုေတာ့ ႀကိဳၿပီး ထုတ္လုပ္ ကင္ပြန္း တပ္ခဲ့တာ ျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုႏိုင္မွာပါ။ အေၾကာင္း ကေတာ့ ၁၉၉၅ ခုႏွစ္မွာ ထုတ္ေပမယ့္ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္ ေမာ္ဒယ္ အေနနဲ႔ စတင္ ထြက္ရွိ ခဲ့တာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ကို ဘယ္ အမ်ိဳး အစားထဲ ထည့္မလဲ ဆိုရင္ေတာ့ SUV ထဲမွာ ထည့္သြင္း သတ္မွတ္ ရတာ ျဖစ္ေပမယ့္ အဲဒီ SUV ထဲမွာမွ အမ်ိဳး အစား အမ်ားႀကီး ရွိေနေသး တာဆိုေတာ့ အေသးစိတ္ ေျပာရမယ္ ဆိုရင္ Compact SUV လို႔လည္း ဆိုႏိုင္ ပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ေနရာ ေဒသေတြ မွာေတာ့ Compact Crossover SUVအျဖစ္နဲ႔ လည္း ေခၚပါတယ္။ compact ဆိုတာကေတာ့ ေမာ္ေတာ္ ကားေလာကမွာ အလယ္ အလတ္တန္း အရြယ္ရွိတဲ့၊ အထူး သျဖင့္ ၿမိဳ႕တြင္း လမ္းေၾကာင္း ေတြမွာ ေမာင္းႏွင္ရ၊ အဆင္ေျပတဲ့ ေမာ္ဒယ္ေတြကို သတ္မွတ္ ေခၚေဝၚတာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ Crossover အေနနဲ႔လည္း အေခၚကြဲ ေပမယ့္ အတူတူ ပါပဲ။


Honda CR-V(1998)
တံခါးေလးေပါက္ စနစ္ အေနနဲ႔ပဲ သတ္မွတ္တာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အင္ဂ်င္ အထိုင္ စနစ္ ကေတာ့ ေရွ႕ဘက္ အင္ဂ်င္ အထိုင္ ပံုစံကို အလ်ားနဲ႔ ကန္႔လန္႔ အထိုင္ႏွစ္မ်ိဳး ရွိတဲ့ အထဲက အခု CR-V က ကန္႔လန္႔ အထိုင္ ပံုစံနဲ႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ႐ုန္းအားယူ စနစ္မွာေတာ့ ေရွ႕ဘီးယက္ စနစ္နဲ႔ ထုတ္လုပ္ တာလည္း ရွိသလုိ ေလးဘီးယက္ စနစ္နဲ႔ လည္း ထုတ္လုပ္ တာေတြ႔ နိုင္ေပမယ့္ ေနာက္ဘီးယက္ စနစ္နဲ႔ေတာ့ မလာပါဘူး။ Honda Civicvdk ေမာ္ဒယ္ကေန ေသြဆင္း လာတဲ့ ေမာ္ဒယ္လို႔လည္း ဆိုႏိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီး ဆီဒင္နဲ႔ SUV အျဖစ္ ပံုစံေတာ့ ကြဲလြဲတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ CR-V ရဲ႕ အဓိပၸာယ္ အရွည္ေကာက္ ကိုလည္း ႀကံဳလို႔ ေျပာခ်င္ ပါေသးတယ္။ Comfortable Runabout Vehicle ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ဇိမ္ခံ တန္းဝင္ မဟုတ္ေပမယ့္ ခရီးေဝး ေမာင္းႏွင္မႈနဲ႔ လမ္းၾကမ္း ပိုင္း ေမာင္းႏွင္မႈ အတြက္ပါ အဆင္ေျပေအာင္ ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ ေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဆိုပါ အရွည္ေကာက္ စာသားကို ကမၻာ့ႏိုင္ငံ တိုင္းမွာ ေရးသား တင္ပို႔ေရာင္းခ် တာျဖစ္ေပမယ့္ ႃခြင္းခ်က္ အေနနဲ႔ အဂၤလန္မွာေတာ့ Com-pact Recreational Vehicle လို႔ ေရးသား သံုးႏႈန္းတာ ေတြ႔ နိုင္ပါတယ္။

ေရွ႕ပိုင္းမွာေတာ့ Honda က ေမာ္ဒယ္ကို ဂ်ပန္နဲ႔ အဂၤလန္မွာပဲ ထုတ္လုပ္ ခဲ့တာ ျဖစ္ၿပီး ၂၀ဝ၇ ခုႏွစ္ ေလာက္ေရာက္မွ အေမရိကန္ ေဈးကြက္ အတြက္ ကိုပါ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ အိုဟိုင္းယိုးနဲ႔ မကၠဆီကို ေတြမွာ စက္႐ံုေတြ ထပ္မံ အားျဖည့္ၿပီး ထုတ္လုပ္ လာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ အတြင္း မွာလည္း ကေနဒါ နိုင္ငံမွာ စက္႐ံုသစ္ ေဆာက္လုပ္ ထုတ္လုပ္ ခဲ့တာေတြ႔ႏိုင္ သလို လက္ရွိ ကမၻာ့အႀကီးဆံုး ေမာ္ေတာ္ကား ေဈးကြက္ တ႐ုတ္ အတြက္ကိုေတာ့ ေဒသခံ ေမာ္ေတာ္ကား ကုမၸဏီတခု ျဖစ္တဲ့ Dongfeng နဲ႔ တြဲဖက္ၿပီး Dongfeng Honda Automobile Company ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ႔ ေမာ္ေတာ္ကား ထုတ္လုပ္ ေရာင္းခ်တာ ေတြ႔ရ ပါတယ္။ လက္ရွိ မွာလည္း CR-V အေနနဲ႔ Honda က ထုတ္လုပ္ သမွ် SUV ေမာ္ဒယ္ေတြ ထဲမွာ အေသးဆံုး တန္းဝင္ ေမာ္ေတာ္ကား ျဖစ္ၿပီးေတာ့ တျခား ထုတ္လုပ္ ေရာင္းခ် ေနတဲ့ ေမာ္ဒယ္ေတြ ကေတာ့ အေမရိကန္နဲ႔ ကေနဒါမွာ ေရာင္းခ် ေနတဲ့ Element နဲ႔ ဥေရာပမွာ ေရာင္းခ် ေနတဲ့ HR-V ေမာ္ဒယ္ ေတြထက္ ေသးငယ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။


Honda CR-V (2002)
ေမာ္ဒယ္အေနနဲ႔ ကေတာ့ အခုလို ႏွစ္ေပါင္း ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ျဖတ္သန္း ထုတ္လုပ္ လာၿပီးခ်ိန္မွာ မ်ိဳးဆက္ အေနနဲ႔ ေလးဆက္ ထိေအာင္ ေျပာင္းလဲ အဆင့္ျမႇင့္ ထုတ္လုပ္မႈေတြ လုပ္ေဆာင္ ထားၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ တဆက္တည္း မွာပဲ အဆိုပါ ေမာ္ဒယ္ မ်ိဳးဆက္ေတြ အေၾကာင္းကို ေျပာျပ ခ်င္ပါတယ္။ ပထမ မ်ိဳးဆက္ကိုေတာ့ ၁၉၉၅ ခုႏွစ္ကေန ၂၀ဝ၁ ခုႏွစ္ အတြင္း ထုတ္လုပ္ ခဲ့သမွ် ေမာ္ဒယ္ေတြကို ေခၚေဝၚတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေမာ္ဒယ္ႏွစ္ ကေတာ့ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္ ကေန ၂၀ဝ၁ ခုႏွစ္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ အဂၤလန္၊ ဂ်ပန္၊ ထိုင္ဝမ္၊ ဖိလစ္ပိုင္၊ ထိုင္းနဲ႔ အင္ဒိုနီးရွား နိုင္ငံေတြမွာ တပ္ဆင္ ထုတ္လုပ္ မႈေတြ ရွိခဲ့ၿပီး CR-V ရဲ႕ ဒီဇိုင္းကို ေရးဆြဲေပး သူကေတာ့ HiriyukiKawase ျဖစ္ပါတယ္။ ပထမဆံုး ဒီဇိုင္းကို ၁၉၉၃ ခုႏွစ္ ကတည္းက ေရးဆြဲေပး ထားခဲ့ ပါတယ္။ ပထမ မ်ိဳးဆက္ အေနနဲ႔ Honda Civic နဲ႔ Integra ေမာ္ဒယ္ေတြနဲ႔ ဆင္တူ တာေတြ႔ရၿပီး အဆိုပါ မ်ိဳးဆက္ မွာေတာ့ ၂ ဒသမ ဝ လီတာသံုး အင္ဂ်င္တပ္ ေမာ္ဒယ္ေတြကိုပဲ ထုတ္လုပ္ ခဲ့တာေတြ႔ ရသလို ဂီယာခ်က္ ၅ ခ်က္ Manual နဲ႔ ေလးခ်က္ Auto စနစ္ေတြ ထုတ္ ခဲ့ပါတယ္။ ႐ုန္းအား စနစ္မွာေတာ့ အဆိုပါ အခ်ိန္ ကတည္းက ေရွ႕ဘီးယက္ နဲ႔ေရာ ေလးဘီးယက္ နဲ႔ပါ ရႏိုင္ ခဲ့တာပါ။

ဒုတိယမ်ိဳးဆက္ကိုေတာ့ ၂၀ဝ၁ ခုႏွစ္မွာ စတင္ေျပာင္းလဲထုတ္လုပ္လာတာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ၂၀ဝ၆ ခုႏွစ္အတြင္းထိေအာင္ ေမာ္ဒယ္ႏွစ္ ၂၀ဝ၂ နဲ႔ ၂၀ဝ၆ အတြင္း ေမာ္ဒယ္ေတြ ျဖစ္လာပါတယ္။ တပ္ဆင္မႈအပိုင္းမွာ အရင္က ထုတ္လုပ္ေနက် စက္႐ံုေတြအျပင္ အဂၤလန္၊ ထိုင္း၊ တ႐ုတ္၊ ဂ်ပန္၊ ထိုင္ဝမ္၊ ဖိလစ္ပိုင္၊ အိႏိၵယနဲ႔ အင္ဒိုနီးရွားေတြမွာ ထုတ္လုပ္တာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒုတိယမ်ိဳးဆက္ကိုေတာ့ ဒီဇိုင္နာ Mitsuhiro Honda က ၁၉၉၉ ခုႏွစ္မွာ ေရးဆြဲေပးတာျဖစ္ၿပီးေတာ့ Honda Element လို ေမာ္ဒယ္နဲ႔ပါ ဆင္တူေအာင္ ပံုစံယူေရးဆြဲမႈေတြရွိလာတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒီမ်ိဳးဆက္အတြင္းမွာေတာ့ ေရြးခ်ယ္ႏိုင္စရာ အင္ဂ်င္စနစ္ ပိုမ်ားေအာင္ ထုတ္လုပ္လာၿပီး ၂ ဒသမ ဝ လီတာသံုး၊ ၂ ဒသမ ၂ လီတာသံုးနဲ႔ ၂ ဒသမ ၄ လီတာသံုး အင္ဂ်င္စနစ္ေတြပါ ထုတ္လုပ္လာခဲ့တာပါ။ ဒါ့အျပင္ Transmission ပိုင္းမွာလည္း ၅ ခ်က္နဲ႔ ၆ ခ်က္သံုး Manual စနစ္ေတြနဲ႔ ၄ ခ်က္နဲ႔ ၅ ခ်က္သံုး Autoစနစ္နဲ႔ပါ ရႏိုင္လာခဲ့ပါတယ္။

တတိယမ်ိဳးဆက္ကိုေတာ့ ၂၀ဝ၆ ခုႏွစ္မွာ စတင္ထုတ္လုပ္ခဲ့တာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ထိေအာင္ သတ္မွတ္ခဲ့တာပါ။ အဆိုပါ ေမာ္ဒယ္ကေတာ့ ဒီဇိုင္းပိုင္း သိသိသာသာေျပာင္းလဲလာတဲ့ ေမာ္ဒယ္လို႔ ဆိုႏိုင္မွာျဖစ္ၿပီး လူႀကိဳက္လည္း အရမ္းမ်ားလာခဲ့ပါတယ္။ ေမာ္ဒယ္ႏွစ္ အေနနဲ႔ကေတာ့ ၂၀ဝ၇ ခုႏွစ္ကေန ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ေမာ္ဒယ္ႏွစ္ေတြ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အင္ဒိုနီးရွား၊ အေမရိကန္၊ မကၠဆီကို၊ ထိုင္ဝမ္၊ ဂ်ပန္၊ ထိုင္း၊ အဂၤလန္၊ ဗီယက္နမ္နဲ႔ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံေတြမွာ ထုတ္လုပ္လာခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဆိုပါ တတိယမ်ိဳးဆက္အတြက္ ဒီဇိုင္းကေတာ့ Daisuke Sawai ရဲ႕ လက္ရာျဖစ္ၿပီးေတာ့ ၂၀ဝ၄ ခုႏွစ္မွာ ေရးဆြဲခဲ့တာျဖစ္သလို Acura RDX ရဲ႕ အေငြ႕ အသက္ေတြပါ ပါလာပါတယ္။ အင္ဂ်င္စနစ္မွာေတာ့ အရင္မ်ိဳးဆက္ကအတိုင္း အင္ဂ်င္စနစ္သံုးမ်ိဳး ထုတ္လုပ္တာေတြ႔ႏိုင္သလို Transmission ပိုင္းမွာေတာ့ ေရြးခ်ယ္ႏိုင္စရာ ျပန္ေလ်ာ့လိုက္တာေတြ႕ရၿပီး ၆ ခ်က္ Manual စနစ္နဲ႔ ၅ ခ်က္ Auto စနစ္ ႏွစ္မ်ိဳးပဲ ထုတ္လုပ္ေတာ့တာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ထူးျခားခ်က္ အေနနဲ႔ကေတာ့ အဆိုပါမ်ိဳးဆက္အတြင္းမွာ ေမာ္ဒယ္က အၾကမ္းခံပိုင္းစစ္ေဆးမႈ ရမွတ္ေတြ ေကာင္းခဲ့ၿပီး လူႀကိဳက္အထူးမ်ားခဲ့တာပါ။ စမ္းသပ္မႈေတြအရ ေရွ႕ဘက္ျခမ္း ထိခိုက္မႈမွာ ၾကယ္ငါးပြင့္ရသလို ေဘးဘက္ျခမ္း စစ္ေဆးမႈမွာလည္း ၾကယ္ငါးပြင့္ရခဲ့ၿပီး တစီးလံုးအေနအထားမွာ ၾကယ္ေလးပြင့္ရခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

အခုလက္ရွိ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ စတုတၳမ်ိဳးဆက္ကို ထုတ္လုပ္ေနတာေတြ႔ႏိုင္ၿပီး ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလမွာ မ်ိဳးဆက္ေျပာင္းလဲထုတ္လုပ္လာတာ အခုခ်ိန္ထိေအာင္ ျဖစ္ၿပီးေတာ့  ေမာ္ဒယ္ႏွစ္ အေနနဲ႔ကေတာ့ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ကေနအခုခ်ိန္ထိေအာင္ ထုတ္လုပ္ေနတဲ့ ေမာ္ဒယ္ေတြျဖစ္ပါတယ္။ အေမရိကန္၊ မကၠဆီကို၊ ဂ်ပန္၊ ထိုင္း၊ ကေနဒါ၊ အင္ဒိုနီးရွား၊ အဂၤလန္နဲ႔ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံေတြမွာ ထုတ္လုပ္တာေတြ႕ရၿပီး ဒီဇိုင္းေရးဆြဲေပးသူကေတာ့ Manab က Konaka ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္အတြင္းက ေရးဆြဲထားတာျဖစ္ပါတယ္။

အင္ဂ်င္စနစ္မွာ အနည္းငယ္ဆန္းသစ္လာၿပီး ထုတ္လုပ္ေနက် ၂ ဒသမ ၂ လီတာသံုး အင္ဂ်င္ထုတ္လုပ္မႈ ေလွ်ာ့ခ်လိုက္တာ ေတြ႕ႏိုင္သလို ၂ ဒသမ ဝ လီတာသံုးနဲ႔ ၂ ဒသမ ၄ လီတာသံုး အင္ဂ်င္စနစ္ေတြကို ဆက္လက္ထုတ္လုပ္သလို တဖက္ကလည္း ၁ ဒသမ ၆ လီတာသံုး အင္ဂ်င္စနစ္ကို အသစ္အေနနဲ႔ စတင္ တပ္ဆင္ထုတ္လုပ္လာတာ ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဆိုပါ ၁ ဒသမ ၆ လီတာသံုး ေမာ္ဒယ္ေတြကေတာ့ ဥေရာပေဈးကြက္ တခုတည္းအတြက္ ထုတ္လုပ္တာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ Transmission ပိုင္းမွာ ၅ ခ်က္ Auto စနစ္ကို တကမၻာလံုးေဈးကြက္အတြက္ ထုတ္လုပ္ေပမယ့္ ဥေရာပေဈးကြက္အတြက္ ၉ ခ်က္ Auto စနစ္ကို ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်တာေတြ႔ရသလို ဂ်ပန္ေဈးကြက္အတြက္ကိုေတာ့ ၆ ခ်က္  CVT စနစ္နဲ႔ ထုတ္လုပ္လာတာ ေတြ႕ႏိုင္ပါတယ္။

ေကာင္းပါၿပီ၊ ဒါဆိုရင္ CR-V ဆိုတဲ့ ေမာ္ဒယ္တခုအေၾကာင္းကို ေတာ္ေတာ္ေလး စံုေလာက္ၿပီလို႔ ထင္ပါတယ္ေနာ္။ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ေတာ့ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈအပိုင္းမွာ အရြယ္ေရာက္သူေတြအတြက္ ၉၃ ရာခိုင္ႏႈန္း၊ ကေလးငယ္ေတြအတြက္ ၇၄ ရာခိုင္ႏႈန္းလံုၿခံဳမႈရွိတယ္လို႔ ေနာက္ပိုင္း စစ္ေဆးခ်က္ေတြ အရသိရသလိုအျခားေသာအေရးႀကီးစစ္ေဆးခ်က္ေတြမွာလည္း ရမွတ္ေကာင္းေတြရထားတာေတြ႕ရ တယ္ဆိုတာေျပာခ်င္သလို ျပန္လည္ေခၚယူျပင္ဆင္မႈအေနနဲ႔ေတာ့ ႏွစ္ႀကိမ္လုပ္ထားဖူးတာ ေတြ႕ရၿပီး ပထမတႀကိမ္က ၁၇၂၀ဝ၀ ကို တံခါးစနစ္အားနည္းခ်က္ေၾကာင့္ ေခၚယူျပင္ဆင္ခဲ့သလို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ အတြင္းမွာ အစီးေရ ၄၈၂၀ဝ၀ ကို Power Window အတြင္း မိုးေရယိုစိမ့္မႈေၾကာင့္ ေခၚယူခဲ့တာေတြ႔ရပါတယ္။ ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ရမႈႏႈန္းမ်ားကေတာ့ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္မွာ ၃၀၃၉၀၄ စီးထုတ္လုပ္ခဲ့ရသလို ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ အတြင္းကေတာ့ ၃၃၅၀၁၉ စီးထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ႏိုင္ခဲ့တာ ေတြ႕ရပါတယ္။

လင္းထက္(IA)

The Irrawaddy's Blog by thae thae

Original link - http://blog.irrawaddy.org/2015/06/honda-cr-v.html



Read more: ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္: Honda CR-V ဆုိသည္မွာ http://www.simon-vlog.com/2015/06/honda-cr-v.html#ixzz3fELUSjGh
Under Creative Commons License: Attribution
Follow us: @SimonRau on Twitter | OnlineReading on Facebook

Bongo III,Porter 2,Starex GRX,Grand Starex မ်ားဝယ္ယူခ်င္ပါက N car showroom
PH 09260638997
ကိုေဇာ္
ဆက္သြယ္ဝယ္ယူႏိုင္ပါတယ္။
Use ကားမ်ားျဖစ္ပါတယ္။
Truck ကား မ်ား ၁၂ေယာက္စီးမ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပစၥည္းတင္ရန္ လူႀကိဳပို႔လုပ္ရန္ လိုင္းစြဲရန္ လုပ္ငန္းသံုးရန္အတြက္ အထူးသင့္ေလ်ာ္ပါတယ္။
မိသားစုမ်ားေသာသူမ်ားလည္း အိမ္စီး အတြက္ အဆင္ေျပပါတယ္။
Korea ကားမ်ားဟာ ဒီဆယ္ ဘယ္ေမာင္း မ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဆီကုန္သက္သာၿပီး အဆင္ေျပစြာေမာင္းႏွင္ႏိုင္ပါတယ္။
Gear box နဲ႔ Engine ကို ၆လ (သို႔) ကီလိုမီတာ ၁၀၀၀၀ အာမခံေပးပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွ ဝယ္ယူေသာကားမ်ားကို မဝယ္ယူမွီ ဝယ္သူစိတ္တိုင္းက်ျဖစ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးပါတယ္။
Useကားမ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မိမိစိတ္တိုင္းက်ျဖစ္ေအာင္ လဲလွယ္ေပးပါတယ္။
ကားပ်က္ လ်င္လည္းအပိုပစၥည္းပူစရာမလိုပဲ showroomတြင္ဝယ္ယူႏုိင္ပါတယ္။
Showroom ပိုင္ အရည္းအခ်င္းျပည့္မွီေသာworkshop ဆရာမ်ားရွိေသာေၾကာင့္ အျပစ္ကိုရွာရာတြင္ လ်င္ျမန္လြယ္ကူစြာ ရွာေတြ႕ၿပီးျပင္ဆင္ႏိုင္ပါတယ္
Show roomမွဝယ္ယူေသာကားမ်ားကို အပိုပစၥည္း ဝယ္ယူပါက ၁၀ ရာခုိင္ႏူန္း ေလ်ာ့ေပးပါတယ္။
ဝယ္ယူသူမ်ား ကိုမိတ္ဆက္ေပး ေသာအက်ိဳးေဆာင္မ်ားကိုလည္း ၂ သိန္းမွ၃ သိန္းခန္႔ေပးပါတယ္။
အက်ိဳးေဆာင္ပါတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ မဝယ္မွီအေၾကာင္းၾကားေပးရန္လိုအပ္ပါတယ္။
Useကားဝယ္ၿပီး ကားပ်က္လ်င္စိတ္ညစ္မလိုပဲservice အျပည့္ရႏိုင္တဲ့ showroom က ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ showroomမွာပဲရွိႏိုင္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ကားဝယ္မယ္ဆို N car ကိုသတိရလုိက္ပါ.....ok?



No comments:

Post a Comment