Thursday, July 9, 2015
Boston consulting Group Matrix
Star
ျမင့္မားေသာ ေဈးကြက္ ရွယ္ယာမ်ား၊ လုပ္ငန္း၏ ထုတ္လုပ္မႈမ်ား ျဖင့္ ေဈးကြက္အတြင္း ရပ္တည္ ေနနိုင္ေသာ အေနအထား ျဖစ္သည္။ သို႔ရာတြင္Star အေနအထား တြင္ ေရာက္ရိွေနေသာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းအေနျဖင့္ မိမိ၏ ေစ်းကြက္ ပိုင္ဆိုင္မႈကို ဆက္လက္ ထိန္း နိုင္ရန္၊ ၿပိဳင္ဖက္ ကုန္စည္ အသစ္မ်ား ေဈးကြက္ အတြင္း ဝင္ေရာက္ လာပါက မိမိ ကုန္စည္၏ ရပ္တည္ နိုင္မႈကို ထိန္း နိုင္ရန္ ေငြေၾကး အရင္း အနီွး မ်ားစြာ လိုအပ္ ေနသည္။ Star အေန အထားတြင္ ေရာက္႐ွိ ေနေသာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းမ်ား သည္ ေစ်းကြက္ ေ၀စုမ်ားကို ပိုမို ခိုင္မာစြာ ရ႐ွိ ေစရန္၊Customer Loyalty ေကာင္းစြာ ရ႐ွိ ႏိုင္ရန္ Promotion Tools မ်ားကို သံုးျခင္းျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ New Product with existing Brand ကို ေစ်းကြက္ ကို မိတ္ဆက္ျခင္း စသည္ တို႔ျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ differentiation Strategy မ်ားကို သံုးျခင္း ျဖင့္ လည္းေကာင္း ေစ်းကြက္ ေ၀စု (Market Share) မ်ားကို ထိန္း ထားႏိုင္သည္။ သို႔ရာတြင္ Star အေန အထားတြင္ ေရာက္႐ွိၿပီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အထက္ ေဖာ္ျပပါ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ား လုပ္ေဆာင္ျခင္း မ႐ွိပါက Star အေနအထားမွ တခဏအတြင္း Cash Cow သို႔မဟုတ္Question Mark အေနအထားသို႔ ေရာက္႐ွိ သြားႏိုင္သည္။ ထို႔ျပင္ ေစ်းကြက္ ယွဥ္ၿပိဳင္မႈ မ်ားျပားေသာ ယေန႔ ေခတ္ စီးပြားေရး အသြင္ သ႑န္သည္ ေစ်းကြက္ကို အစဥ္မျပတ္ ေလ့လာကာ Opportunity မ်ားကို ႐ွာေဖြ ႏိုင္ရန္ လိုအပ္သည္။ သို႔မဟုတ္ ပါက လုပ္ငန္း ရပ္တည္ ႏုိင္မႈ သက္တမ္း (Life of Business' survival) တိုေတာင္း သြားမည္ ျဖစ္သည္။
Cash Cow
Market Share ေကာင္းစြာ ရရိွ ေနေသာ္လည္း Market Growth Rate မွာမူ နည္းေန ေပသည္။ စီးပြားေရး လုပ္ငန္း၏ တိုးတက္မႈမ်ား ရပ္ဆိုင္း သြားသည့္ အေျခ အေနတြင္ Star ေနရာတြင္ ရပ္တည္ ေနေသာ လုပ္ငန္း၏ အေနအထား မ်ား အားလံုးသည္ Cash Cow အေန အထားသို႔ ေရာက္ရိွ သြားေပ လိမ့္မည္။ ယခု အေန အထား တြင္ ရိွေသာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္း အေနျဖင့္ Marketing Activities မ်ား အတြက္ ကုန္က် စရိတ္မွာ လြန္စြာ ျမင့္မား သည့္ အေန အထားတြင္ မရိွေပ။ သို႔ျဖစ္ရာ ေဈးကြက္ အတြင္း မိမိ ကုန္စည္ကို ဝယ္ယူ ၾကေသာ စားသံုးသူ မ်ားအား ေရရွည္ သံုးစဲြမႈ (Brand Loyalty) ျဖစ္ေစရန္ လုပ္ငန္း အေနျဖင့္ ထပ္မံ ရင္းနီွး ျမွပ္နံွမႈမ်ား ျပဳလုပ္ ရမည္။ ဆိုလိုရင္း မွာ လုပ္ငန္းမွ ရရိွျပီး ျဖစ္ေသာ Market Share ကို ကာကြယ္ရန္ ျဖစ္သည္။ Star မွ Cash Cow သို႔ ေရာက္႐ွိ သြားေသာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းသည္ ေစ်းကြက္အတြင္း မိမိ၏ ၿပိဳင္ဖက္ ကုန္စည္က ေကာင္းစြာ ထိုးေဖာက္ ေနရာယူ တာလား၊ မိမိ ကုန္စည္ကို customer မ်ားက လက္မခံ ေတာ့တာ လား။ customer မ်ားက မိမိ ကုန္စည္ကို စိတ္၀င္စားမႈ၊ ယံုၾကည္မႈမ်ား ေလ်ာ့နည္း သြားလို႔လား၊ အထူး သျဖင့္ ေစ်းကြက္က မိမိ ကုန္စည္ကို လက္မခံ ႏိုင္သည့္ အေၾကာင္းရင္း မ်ားကို ေကာင္းစြာ ေလ့လာ ဆန္းစစ္ ႏိုင္ရန္ လိုအပ္ သည္။
Question Mark
Market Growth Rate ျမင့္တက္ ေနေသာ္လည္း က်ဆင္း ေနေသာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္း မ်ားသည္ ေဈးကြက္ အတြင္း ယွဥ္ျပိဳင္မႈမ်ား လြန္စြာ ျမင့္တက္ ေနျခင္း ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ထို့ေၾကာင့္ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းမ်ား အေနျဖင့္ မိမိ လုပ္ငန္း၏ အလားအလာ ေကာင္းသည္ ဟု ယူဆပါက ရင္းနီွး ေငြမ်ား ပိုမို သံုးစဲြ၍ Market Share ျမင့္တက္ လာေစရန္ ေဆာင္ရြက္ ရမည္။
Dogs
Market Share နွင့္ Market Growth Rates နွစ္ခုစလံုး တၿပိဳင္တည္း က်ဆင္း ေနေသာ အေနအထားတြင္ စီးပြားေရး လုပ္ငန္း အေန ျဖင့္ ေနာက္ထပ္ ရင္းနီွး ျမွဳပ္နံွမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ရန္ မသင့္သည့္ အေနအထား ျဖစ္သည္။ သို႔ျဖစ္ရာ ထို ကုန္စည္ကို ေစ်းကြက္မွ ႏုတ္ထြက္ ေစရ သည္။ ဆိုလို တာက ကုန္စည္ကို ေစ်းကြက္မွ ႏုတ္ထြက္ ရန္သာ ျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္း တစ္ခုလံုး ကို ႏုတ္ထြက္ရန္ မလိုအပ္ ပါ။ ထို ကုန္စည္ ကိုပင္ Brandေျပာင္းတာမ်ိဳး၊ Package ေတြေျပာင္းၿပီး ေစ်းကြက္ကို ျပန္လည္ ထိုးေဖာက္ျခင္း မ်ိဳးလည္း ျပဳလုပ္ ႏိုင္ပါသည္။
Marketer တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ Boston Group Matrix တစ္ခုတည္း ကို က်င့္သံုး႐ံုနဲ႔ Market Leader တစ္ေယာက္ ျဖစ္ရန္ မလြယ္ကူ ပါ။ ထို Matrix ကို Product -Market Growth Matrix ႏွင့္ ယွဥ္တြဲ က်င့္သံုးရန္ လိုအပ္ သည္။
ဆက္လက္ တင္ျပပါမည္။
Posted by : certain condition cube Posted @ 8:39 AM
1 comment:
စာေပအမ်ဳိးအစား: Marketing
Friday, August 22, 2008
Marketing Mix ဆိုတာ ဒီလိုပါ-- အပိုင္း (၅)
အပိုင္း (၄) မွာ ေဖာ္ျပခဲ့သလို ေစ်းကြက္အတြင္း ကိုယ့္ Product ရဲ႕ ေၾကာ္ျငာဟာ Product ရဲ႕ Information ကို အတိအက် ေပးႏိုင္ရန္ လိုအပ္ပါတယ္။ ေၾကာ္ျငာေတြေၾကာင့္ Product ရဲ႕ ေရာင္းအားေတြ တက္ေစႏိုင္သလို ေရာင္းအားေတြ က်ဆင္းသြားတဲ့ အခါမ်ိဳးလည္း ႐ွိသင့္ပါတယ္။ ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းေတြ ေခတ္စားလာခ်ိန္မွာ ေၾကာ္ျငာအေပၚ ေ၀ဖန္မႈအမ်ိဳးမ်ိဳး ေပၚခဲ့ပါတယ္။ အခ်ိဳ႕ဆိုရင္ ေၾကာ္ျငာတာဟာ လိမ္လည္မႈ ပံုစံတစ္မ်ိဳးဟူ၍ စြပ္စြဲျခင္းမ်ိဳးလည္း ႐ွိပါတယ္။ Advertising ကေန Product ရဲ႕ information ကို အျပည့္အ၀နဲ႔ ထိေရာက္စြာ ေပးႏိုင္တဲ့အတြက္ ေစ်းကြက္တုန္႔ျပန္မႈ ေကာင္းစြာ ရ႐ွိသြားေစတာမ်ိဳးလည္း ႐ွိပါတယ္။
Appeton Teengrow ေၾကာ္ျငာေလးကို လူတိုင္းနီးပါး ၾကည့္ဖူးလိမ့္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ ဒီေၾကာ္ျငာမွာ သူေပးခ်င္တဲ့ Information က ဒီေဆးကို ေသာက္ရင္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြ အရပ္႐ွည္ ဖြံ႔ ၿဖိဳးမႈေတြ ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေၾကာ္ျငာကလည္း Information ကို အတိအက် ပံုေဖာ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ကပြဲသြားၿပီး Gentle Man တစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲၿပီးကဖို႔ စိတ္ကူးယဥ္ေနတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေလးဆီ ေရာက္လာတဲ့သူက လူပုေလးရယ္ပါ။ ေနာက္ေတာ့ ေဆးရဲ႕ အာနိသင္ေတြနဲ႔ Gentle Man ျဖစ္သြားတာကို ပံုေဖာ္ထားတာပါ။
ေၾကာ္ျငာေလးရဲ႕ ထိေရာက္မႈက ေစ်းကြက္ထဲမွာ ေဆးရဲ႕ ေရာင္းလိုအားေတြ အတိအက်ကို တက္ခဲ့တာပါ။ (ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္က ေဆးေစ်းကြက္နဲ႔ မစိမ္းေတာ့ ေဆးရဲ႔ ေရာင္းလိုအားကို သိတာပါ။) ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေၾကာ္ျငာက ထိေရာက္ခဲ့သလဲဆိုေတာ့ ၁၀တန္းတက္ေနသူေတြ (အထူးသျဖင့္ မိန္းကေလးေတြပါ) ေဆးကို ၀ယ္ေသာက္ခဲ့ပါတယ္။ ၁၀တန္းဆိုတာ စာလည္းမ်ားၿပီး အေရးလည္းႀကီးေတာ့ လူတိုင္းက အားေဆးေတြ ဆိုရင္ ေ႐ြးခ်ယ္ၿပီးမွ ေသာက္ပါတယ္။ ေဆးရဲ႕ side effect နဲ႔ အိပ္ခ်င္တာေတြကိုလည္း သတိထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အသက္၁၈ႏွစ္ေက်ာ္သြားရင္ ေဆးကို ေသာက္လို႔ မရေတာ့ဘူးဆိုေတာ့ ၁၀တန္းျဖစ္လည္း၀ယ္ေသာက္ပါတယ္လို႔ ေဆးေစ်းကြက္နဲ႔ နီးစပ္သူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။ ေၾကာ္ျငာက Information ကုိ ထိေရာက္စြာ ေပးႏိုင္ခဲ့ျခင္း၏ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈပါ။
ႏိုင္ငံျခားက ေၾကာ္ျငာကိုး။ ေကာင္းတာေပါ့လို႔ ေျပာၾကမွာပါ။ ျမန္မာျပည္က အခ်ိဳ႕ေသာ ေၾကာ္ျငာမ်ားသည္လည္း Information ကို ေကာင္းစြာ ေပးႏိုင္ပါတယ္။ အနည္းအပါးထဲက တစ္ခုအျဖစ္ ျမန္မာေလညွင္း company က ေၾကာ္ျငာတဲ့ Now How တံဆိပ္ Cosmetic ေၾကာ္ျငာေလးကို သံုးသပ္ၾကည့္ရေအာင္ပါ။ ေၾကာ္ျငာကို မတင့္နဲ႔ အူ၀ဲက ေၾကာ္ျငာတာပါ။ ေၾကာ္ျငာမွာ Music ကိုတအားမသံုးဘဲ Product ရဲ႕ information ကို ေပၚလြင္ေအာင္ ေၾကာ္ျငာတာပါ။ Now How ႏႈတ္ခမ္းနီ- စိုၿပီး အိေနတာပဲ လို႔ စကားသံ ေပၚတဲ့အခါ ႏႈတ္ခမ္းတစ္၀ိုက္ကိုပဲ ပံုေဖာ္ခဲ့တာပါ။ Cosmetic ေတြကိုလည္း အမ်ိဳးအစား စံုလင္ေအာင္ ေဖာ္ျပေပးထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုရင္ မိတ္ကပ္ဘူးေတြ၊ cream park ဘူးေတြ၊ ႏႈတ္ခမ္းနီဘးေတြ ျပတဲ့အခ်ိန္မွာ လိုခ်င္သြားပါတယ္။ cream park ဘူးဆိုရင္ မိတ္ကပ္သားက အ၀ါႏုေရာင္ေလးကို တအားမွတ္မိသြားပါတယ္။ ေနာက္ေန႔ သြား၀ယ္ျဖစ္တဲ့ အထိိေပါ့။ Now How Comestic Group က ယေန႔ေခတ္ပ်ိဳေမေတြၾကားမွာ အေတာ္ကေလး နာမည္ႀကီးတယ္လို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္။ ဒီေၾကာ္ျငာေလးမွာ Model နဲ႔ Music ကို ဦးစားမေပးဘဲ Product ရဲ႕ Information ကို ေပၚလြင္ ေအာင္ သ႐ုပ္ေဖာ္ထားတာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ထိုင္းႏို္င္ငံကေန စတင္တင္သြင္းၿပီး အခ်ိန္တိုတိုအတြင္း ေစ်းကြက္တစ္ခု ေဖာ္ေဆာင္သြားႏုိင္တာပါ။
အခုဆိုရင္ ေၾကာ္ျငာျခင္းရဲ႕ အားသာခ်က္နဲ႔အတူ ေၾကာ္ျငာတစ္ခုရဲ႕ လြမ္းမိုးႏို္င္မႈ၊ သတင္းအခ်က္အလက္ ေပးႏိုင္မႈ၊ ေစ်းကြက္တုန္႔ျပန္ႏိုင္မႈေတြကို လက္လွမ္းမီသေ႐ြ႕၊ နားလည္သေ႐ြ႕ တင္ျပထားတာပါ။ Marketing သေဘာတရားေတြက က်ယ္ျပန္႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ အယူအဆေတြေပၚမွာ ထပ္မံ ျဖည့္စြက္ဖို႔ ေလးစားစြာ ဖိတ္ေခၚပါတယ္။
Posted by : certain condition cube Posted @ 12:30 PM
1 comment:
စာေပအမ်ဳိးအစား: Marketing
Thursday, August 21, 2008
Marketing Mix ဆိုတာ ဒီလိုပါ-- အပိုင္း(၄)
ေစ်းကြက္မိတ္ဆက္ - ေစ်းကြက္တည္ေဆာက္ - ေစ်းကြက္တိုးခ်ဲ႕ - Promotion Mix
ကုန္စည္ တစ္ခုကို ထုတ္လုပ္မႈပိုင္း၊ ေစ်းႏႈန္း သတ္မွတ္ခ်က္မ်ားအရ ၿပီးျပည့္စံုသြားခ်ိန္တြင္ ေစ်းကြက္ကို မိတ္ဆက္ေပးရန္ လိုအပ္လာပါသည္။ ေစ်းကြက္မိတ္ဆက္မႈမ်ားအေနျဖင့္ Advertising , Personal Selling, Sale Promotion, Public စသည့္ျဖင့္ နည္းလမ္းမ်ိဳးစံု က်င့္သံုးႏိုင္သည္။ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းတို္င္းသည္ မိမိတို႔ ကုန္စည္မိတ္ဆက္မႈတြင္ Promotion Mix မ်ားထဲမွ တစ္ခုေကာင္း သံုးစြဲ၍ မရႏုိင္ေပ။ Mix တစ္ခုစီတိုင္းတြင္ အားသာခ်က္၊ အားနည္းခ်က္စသည္ျဖင့္ ယွဥ္တြဲေနေပရာ လိုအပ္သလို စီစဥ္သံုးစြဲတတ္ရန္ လိုအပ္သည္။
ADVERTISING
ကုန္စည္တစ္ခုကိုု Advertising လုပ္ျခင္းျဖင့္ မိမိကုန္စည္သည္ ေစ်းကြက္တြင္ေရာက္႐ွိေနေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာျခင္းျဖင့္ သိ႐ွိေစႏိုင္သည္။ ဤတြင္ Advertising ၏ အားသာခ်က္အျဖစ္ အခ်ိန္တိုတိုအတြင္း ကုန္က်စရိတ္သက္သာစြာျဖင့္ ေျမာက္မ်ားစြာေသာ Customer တို႔ထံ သတင္းအခ်က္အလက္ကို ေပးႏိုင္သည္။ ေၾကာ္ျငာရာတြင္ ႐ုပ္ျမင္သံၾကား၊ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္၊ မဂၢဇင္းစသည့္ျဖင့္ ၾကားခံမ်ားစြာကို အသံုးျပဳႏုိင္သည္။ ဤတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ႐ွိ စီးပြားေရးလုပ္ငန္း႐ွင္မ်ားသည္ ေၾကာ္ျငာက႑တြင္ အားသာခ်က္မ်ား႐ွိေနသည္။ ( တီဗြီ ဖန္သားျပင္မွ ထုတ္လႊင့္ေနေသာ Channel နည္းျခင္း (အျခားေသာ ႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ထုတ္လႊင့္ေသာ Channel မ်ားစြာ႐ွိျခင္း၊ လူႀကိဳက္ မ်ားေသာ Channel ကို ေ႐ြးခ်ယ္ပါ ၀န္ေဆာင္ခ ပိုေပးရျခင္း)၊ ကိုရီးယား၊ တ႐ုတ္ ဇာတ္လမ္းတြဲမ်ားကို စဥ္ဆက္မျပတ္ ထုတ္လႊင့္ ေပးေနျခင္း၊ ျမန္မာ ပရိတ္သတ္မ်ားသည္ ဇာတ္လမ္းတြဲမ်ားကို စိတ္႐ွည္စြာ ေစာင့္ဆိုင္း ၾကည့္႐ႈျခင္း စသည့္ အားသာ ခ်က္မ်ား ျဖစ္သည္။)
သို႔ဆိုလွ်င္ Advertising ၏ အားနည္းခ်က္ကား Customers မ်ားထံမွ မိမိကုန္စည္ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ Feed Backကို လွ်င္ျမန္စြာ မရျခင္းတို႔ပင္ ျဖစ္သည္။ Advertising တြင္ အားသာခ်က္ မ်ားစြာ ႐ွိေသာ္လည္း Advertising Strategy သံုးစြဲမႈတြင္ အနည္းငယ္ေသာ လိုအပ္ခ်က္ မ်ားေၾကာင့္ ကုန္စည္၏ သတင္း အခ်က္မ်ားကို လႊမ္းမိုးျခင္း ခံလိုက္ရသည္။ သို႔ျဖစ္ရာ Marketer မ်ားအေနျဖင့္ မိမိကုန္စည္ကို ေ၀၀ါး သြားေစတတ္ေသာ လႊမ္းမိုးမႈ မ်ားကို ၾကိဳတင္ တြက္ဆကာ ေကာင္းမြန္ ျပည့္စံုသည့္ Advertising မ်ိဳးျဖစ္ေစရန္ လုပ္ေဆာင္ လိုအပ္လွသည္ (ေၾကာ္ျငာျခင္းကို ၀င္ေရာက္ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္လွ်င္)။ ကၽြန္ေတာ္ ဆိုလိုရင္းမ်ား ပိုမို ႐ွင္းလင္းမႈ ႐ွိေစရန္ သာဓက အခ်ိဳ႕ကို တင္ျပ လိုက္ပါသည္။
လြန္ခဲတဲ့ သံုးေလးႏွစ္ ေလာက္တုန္းက ေၾကာ္ျငာတစ္ခုကို အမ်ားစု မွတ္မိၾကေပလိမ့္မည္။ ထိုေၾကာ္ျငာမွာ ထက္္ထက္မိုးဦး (ျမန္မာျပည္ ေၾကာ္ျငာ ေလာကတြင္ ထိပ္တန္းမွ ဦးေဆာင္ႏို္င္ခဲ့သူ) ႏွင့္ ေၾကာ္ျငာေသာ Aphrodite Cosmetic ေၾကာ္ျငာျဖစ္ပါသည္။ ထိုေၾကာ္ျငာကို ျပန္စဥ္းစား ၾကည့္လွ်င္ Cosmetic အမ်ိဳးအစား မည္မွ် ေၾကာ္ျငာခဲ့သည္။ ဘယ္လို Cosmetic မ်ားကို ေၾကာ္ျငာ တာလဲ။ ေခါင္းလိမ္းဆီ လား၊ ေရေမႊး လား၊ Make-up လား စသည္ျဖင့္ မမွတ္မိစြာ ျဖစ္ရသည္။ ဒါေပမယ့္ ေကာင္းစြာ မွတ္မိေနတာ တစ္ခုက ေၾကာ္ျငာတုန္းက ထက္ထက္မိုးဦး လက္မွာ ၀တ္ထားတဲ့ စိန္လက္စြပ္ပါပဲ။ အရမ္းလွလို႔ပါ။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ လက္သည္းနီ နက္ျပာရင့္ရင့္ သူစၿပီးဆိုးတာ၊ လွလြန္းလို႔ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ေၾကာ္ျငာ လာတိုင္း ေစာင့္ၿပီးၾကည့္ရတာ Aphrodite Cosmetic ေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ လက္စြပ္နဲ႔ လက္သည္းနီ ရယ္ပါ။ စာဖတ္သူ ေတြလည္း မိမိကိုယ္ကို အားမနာတမ္း ေ၀ဖန္ၾကည့္ပါ။ မွတ္မိေနတာ ဘာေတြလဲ --- Cosmetic အမ်ိဳးအစား ေတြလား။ ဆိုလိုခ်င္တာက ေၾကာ္ျငာတစ္ခု ဖန္တီးေတာ့မယ္ဆိုရင္ ကိုယ့္Product ရဲ႕ Information ကို ဖံုးလႊမ္း သြားေစမယ့္၊ ေမွးမွိန္ သြားေစတာ မ်ိဳးေတြကို ေ႐ွာင္ႏိုင္ရပါမယ္။
ေနာက္တစ္ခုက Spa ဆပ္ျပာေၾကာ္ျငာပါ။ အားလံုး သိႏိုင္ လိမ့္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ Spa ဆပ္ျပာဟာ အသီးနဲ႕ အျပင္ အပြင့္ နဲ႔ပါ ထုတ္ထားတာပါ။ အစင္းေလးေတြ ပါတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အနံ႔ေလးက အေတာ္ေမႊးပါတယ္။ အဲဒီေၾကာ္ျငာ ေၾကျငာတုန္းက စိုင္းစိုင္းက ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ ေရခ်ိဳးေနရင္း ေၾကာ္ျငာ တဲ့ပံုပါ။ ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ ဆပ္ျပာအျမႈပ္ေတြက ပခံုး၊ လည္ပင္းနဲ႔ လက္ထဲမွာေပါ့ ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ လူအမ်ား စိတ္၀င္စားတာက ဆပ္ျပာရဲ႕ပံုစံ၊ အေရာင္၊ အမ်ိဳးအစား ဒါေတြမဟုတ္ပါဘူး။ စိုင္းစိုင္းရဲ႕ လည္ပင္းေပၚက ပလက္တီနမ္ ဆြဲႀကိဳး ကိုပါ။ ပခံုးေပၚက အျမွပ္ေတြ အျမန္ေလွ်ာက် ပါေစလို႕ အမ်ားက ဆႏၵ႐ွိၾကမွာပါ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ဆပ္ျပာေတြက်သြားရင္ လည္ပင္း ေပၚက ဆြဲႀကိဳးမွာ လက္စြပ္ေမာင္းကြင္းေလး ႐ွိ၊ မ႐ွိ ၾကည့္ခ်င္တာပါ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ စိုင္းစိုင္းရဲ႕ ၀မ္းနည္း မွတ္တမ္း ထဲမွာက လက္စြပ္ကို လက္မွာ မ၀တ္ေတာ့ပဲ ဆြဲႀကိဳးမွာ ေျပာင္းဆြဲမယ္လို႔ ေျပာခဲ့လုိ႔ပါ။ ဒါေပမယ့္ ကံဆိုးစြာနဲ႔ ေၾကာ္ျငာဆံုးသြားတဲ့ အထိ ဆပ္ျပာျမွပ္ေတြ က်မသြားလို႔ လက္စြပ္႐ွိ မ႐ွိ မသိဒါဟာ ထူးဆန္းစြာ တိုက္ဆိုင္သြားတာ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ေတာ္တဲ့ Marketer လည္း သတိလြတ္ သြားႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Advertising လုပ္တဲ့အခါ Product ကိုဦးစားေပးတာမ်ိဳး ျဖစ္သင့္ပါတယ္။ သီခ်င္း၊ ေမာ္ဒယ္ ေတြကို ဦးစားေပးလြန္းရင္ Product ရဲ႕Information ေတြကို ေပ်ာက္ကြယ္ သြားေစႏိုင္ပါတယ္။
ေနာက္ post မွာ Product ရဲ႕ Information ကို ေပၚလြင္ေစတဲ့ ေၾကာ္ျငာေတြကို တင္ဆက္ပါမယ္။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။
Bongo III,Porter 2,Starex GRX,Grand Starex မ်ားဝယ္ယူခ်င္ပါက N car showroom
PH 09260638997
ကိုေဇာ္
ဆက္သြယ္ဝယ္ယူႏိုင္ပါတယ္။
Use ကားမ်ားျဖစ္ပါတယ္။
Truck ကား မ်ား ၁၂ေယာက္စီးမ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပစၥည္းတင္ရန္ လူႀကိဳပို႔လုပ္ရန္ လိုင္းစြဲရန္ လုပ္ငန္းသံုးရန္အတြက္ အထူးသင့္ေလ်ာ္ပါတယ္။
မိသားစုမ်ားေသာသူမ်ားလည္း အိမ္စီး အတြက္ အဆင္ေျပပါတယ္။
Korea ကားမ်ားဟာ ဒီဆယ္ ဘယ္ေမာင္း မ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဆီကုန္သက္သာၿပီး အဆင္ေျပစြာေမာင္းႏွင္ႏိုင္ပါတယ္။
Gear box နဲ႔ Engine ကို ၆လ (သို႔) ကီလိုမီတာ ၁၀၀၀၀ အာမခံေပးပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွ ဝယ္ယူေသာကားမ်ားကို မဝယ္ယူမွီ ဝယ္သူစိတ္တိုင္းက်ျဖစ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးပါတယ္။
Useကားမ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မိမိစိတ္တိုင္းက်ျဖစ္ေအာင္ လဲလွယ္ေပးပါတယ္။
ကားပ်က္ လ်င္လည္းအပိုပစၥည္းပူစရာမလိုပဲ showroomတြင္ဝယ္ယူႏုိင္ပါတယ္။
Showroom ပိုင္ အရည္းအခ်င္းျပည့္မွီေသာworkshop ဆရာမ်ားရွိေသာေၾကာင့္ အျပစ္ကိုရွာရာတြင္ လ်င္ျမန္လြယ္ကူစြာ ရွာေတြ႕ၿပီးျပင္ဆင္ႏိုင္ပါတယ္
Show roomမွဝယ္ယူေသာကားမ်ားကို အပိုပစၥည္း ဝယ္ယူပါက ၁၀ ရာခုိင္ႏူန္း ေလ်ာ့ေပးပါတယ္။
ဝယ္ယူသူမ်ား ကိုမိတ္ဆက္ေပး ေသာအက်ိဳးေဆာင္မ်ားကိုလည္း ၂ သိန္းမွ၃ သိန္းခန္႔ေပးပါတယ္။
အက်ိဳးေဆာင္ပါတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ မဝယ္မွီအေၾကာင္းၾကားေပးရန္လိုအပ္ပါတယ္။
Useကားဝယ္ၿပီး ကားပ်က္လ်င္စိတ္ညစ္မလိုပဲservice အျပည့္ရႏိုင္တဲ့ showroom က ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ showroomမွာပဲရွိႏိုင္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ကားဝယ္မယ္ဆို N car ကိုသတိရလုိက္ပါ.....ok?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment