Tuesday, July 7, 2015




Swift ဆိုတာက ႏိုင္ငံတကာ ေဈးကြက္ အေနနဲ႔ပါ ေျပာရမယ္ ဆိုရင္ Suzuki ရဲ႕ ကယ္တင္ရွင္ ေမာ္ဒယ္တခုပါ။
အေၾကာင္း ကေတာ့ တျခား ကုမၸဏီထုတ္ ေမာ္ဒယ္ေတြက ေဈးကြက္မွာ ဒီေလာက္ႀကီး ေအာင္ျမင္မႈ မရသလို
Suzuki ကိုယ္တိုင္က ေဈးကြက္မွာ ေနရာရမယ္လို႔ ေမွ်ာ္မွန္းထားတဲ့ Alto ေတာင္မွ Swift ေလာက္ ေအာင္ျမင္
မႈ မရတာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

ေကာင္းပါၿပီ၊ ဒါဆို ျပည္တြင္းေဈးကြက္မွာေရာ Swift က ေနရာရရဲ႕လား၊ ဟုတ္ကဲ့၊ ရပါတယ္။ ျပည္တြင္းအေနအ
ထားမွာေတာ့ Suzuki ရဲ႕ အေအာင္ျမင္ဆံုး ေမာ္ဒယ္က Swift ပါ။ Swift က ဘယ္ေနရာၾကည့္ၾကည့္ ေတြ႕ေနရ
တဲ့ ေမာ္ဒယ္လ္တခု ျဖစ္လာပါတယ္။

ဘာျဖစ္လို႔ပါလဲ၊ အေျဖကေတာ့ ႐ိုး႐ိုးေလးပါ။ ေမာ္ဒယ္က ဆြဲေဆာင္မႈေကာင္းလို႔၊ ဒါေၾကာင့္ ဝယ္မယ့္သူက ေမာ္
ဒယ္လ္ကို ေလ့လာျဖစ္တယ္ ေနာက္တဆင့္ ေဈးႏႈန္းသက္သာလို႔ ဝယ္တဲ့သူက ကားေဈးေတြ ဆက္တိုက္က်ေန
တာေၾကာင့္ ေငြအမ်ားႀကီး မသံုးခ်င္ဘူး။ ဒီမွာလည္း Swift က တန္ေၾကး နည္းနည္းနဲ႔ ရႏိုင္ေတာ့ ဝယ္မယ့္ သူက
ထပ္ၿပီး စိတ္ဝင္စားသြားျပန္ၿပီ။

ေနာက္တခ်က္ ထပ္စဥ္းစားလိုက္တယ္။ အင္ဂ်င္ပိုင္း၊ ေမာ္ဒယ္လ္ရဲ႕ တန္ေၾကးနည္းေန႐ံုနဲ႔ မၿပီးေသးဘူး၊ အင္ဂ်င္
ပိုင္း အရြယ္ေသးမယ္ဆိုရင္ အခြန္ေလွ်ာ့ ထားေသးတဲ့ အတြက္ စရိတ္ပိုၿပီး သက္သာမယ္မဟုတ္လား။ ဒီတခ်က္
လည္း Swift က အားသာ သြားျပန္ၿပီ။ ၁ ဒသမ ၃ လီတာသံုး အင္ဂ်င္ တပ္ဆင္ ထားတာ ဆိုေတာ့ အခြန္႔ေလွ်ာ့
ထားတဲ့ အေျခအေနနဲ႔ သြားၿပီးကိုက္ေနျပန္တယ္။

ဒါဆိုရင္ေတာ့ ကားလွလွေလးကို ေဈးနည္းနည္းနဲ႔ဝယ္ဖို႔ စဥ္းစားေနပါၿပီ ဒါေပမယ့္ ေနဦးဗ်။ လွတာမက္လို႔ ညစာ
ခက္ေနဦးမယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဝယ္မယ့္သူက အရည္အေသြးပိုင္း စိတ္ခ်ရမႈ ရွိ၊ မရွိကို စံုစမ္းတယ္။ ေဈးကြက္မွာ ၿပိဳင္
ဘက္လို႔ ဆိုႏိုင္ မယ့္ Mazda ထဲ ကဆို Demio ၊ Toyota ထဲက ဆိုရင္ Ratics ၊ Honda ထဲကဆိုရင္ Fit ေတြ
ထက္ အားသာခ်က္ ဘယ္ေလာက္ရွိလဲ၊ စိတ္ခ်ရမႈ ဘယ္ေလာက္ရွိလဲဆိုတာ တခ်က္ေတြးၾကည့္တယ္။

ေမာ္ဒယ္နိမ့္ Swift ေတြ ကေတာ့ အားနည္းခ်က္ မ်ားတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမာ္ဒယ္ ျမင့္ေတြ ကေတာ့ Suzuki ရဲ႕
အေကာင္းဆံုး ဖန္တီးမႈေတြ ေတြ႕ေနရတယ္။ ေနာက္ၿပီး အေစာကေျပာတဲ့ ေမာ္ဒယ္သံုးမ်ိဳးထက္ကေတာ့ စြမ္း
ေဆာင္ရည္ အပိုင္းမွာေရာ၊ ေနာက္ၿပီး စိတ္ခ်ရမႈအပိုင္းမွာပါ အားမနည္းတာ ေတြ႕ရပါတယ္။

ဒါဆို ႀကိဳက္သြားၿပီ။ အဲဒီ ေမာ္ဒယ္သံုးခုထက္လည္း ႐ုပ္ထြက္ပိုလွတဲ့ Swift ကို ဝယ္သူက စိတ္ႀကိဳက္ေတြ႕သြား
ၿပီ။ ေနဦး၊ တခ်က္က်န္ေနေသးတယ္၊ ဆင္ဖိုးထက္ ခြ်န္းဖိုးႀကီးေနမယ္။ Swift ရဲ႕ ဆီစားႏႈန္း ဘယ္ေလာက္ရွိလဲ၊
ဆီစားမ်ားလား၊ နည္းလားဆိုတာ စစ္ရဦးမယ္။ ဒါေပမယ့္ သိပ္ေတာ့ စိတ္မပူနဲ႔။ ေရွ႕ဘီးယက္စနစ္နဲ႔ လာတယ္၊
အင္ဂ်င္ရဲ႕ လည္ပတ္ႏႈန္းေရာ၊ အရြယ္ပါေသးတယ္၊ ဆီစားက ျပည္တြင္းအေနအထားမွာေတာ့ အတိအက်ေျပာ
ဖို႔ ခက္မယ္။ ဒါေပမယ့္ Highway စြမ္းေဆာင္ ရည္ပါ Swift မွာရွိေန တာေတြက တန္ေၾကးနည္း ေမာ္ဒယ္တခု
အတြက္ ျပည့္စံု လြန္းေန တာလား။ ေဈးႏႈန္းက က်ေနာ္ အႀကိဳက္ အေတြ႕မိဆံုး ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဝန္းက်င္ ေမာ္ဒယ္
ဆိုရင္ ၁၂၅ သိန္းဝန္းက်င္မွာ ရွိေနတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ေဈးက အေရာင္နဲ႔ Equipment အေပၚမွာေတာ့ နည္းနည္း
ေလး စကားေျပာခ်င္တယ္။

လင္းထက္ (IA)

The Irrawaddy's Blog by thae thae
http://blog.irrawaddy.org/2014/11/suzuki-swift.html

Read more: ဆိုင္မြန္စာၾကည့္ဆိုဒ္: ဆြဲေဆာင္မႈ အေကာင္းဆံုး ပံုစံနဲ႔ Suzuki Swift ေတြ ရွိတယ္ http://www.simon-vlog.com/2014/11/suzuki-swift.html#ixzz3fEMkfgqb
Under Creative Commons License: Attribution
Follow us: @SimonRau on Twitter | OnlineReading on Facebook


Bongo III,Porter 2,Starex GRX,Grand Starex မ်ားဝယ္ယူခ်င္ပါက N car showroom
PH 09260638997
ကိုေဇာ္
ဆက္သြယ္ဝယ္ယူႏိုင္ပါတယ္။
Use ကားမ်ားျဖစ္ပါတယ္။
Truck ကား မ်ား ၁၂ေယာက္စီးမ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပစၥည္းတင္ရန္ လူႀကိဳပို႔လုပ္ရန္ လိုင္းစြဲရန္ လုပ္ငန္းသံုးရန္အတြက္ အထူးသင့္ေလ်ာ္ပါတယ္။
မိသားစုမ်ားေသာသူမ်ားလည္း အိမ္စီး အတြက္ အဆင္ေျပပါတယ္။
Korea ကားမ်ားဟာ ဒီဆယ္ ဘယ္ေမာင္း မ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဆီကုန္သက္သာၿပီး အဆင္ေျပစြာေမာင္းႏွင္ႏိုင္ပါတယ္။
Gear box နဲ႔ Engine ကို ၆လ (သို႔) ကီလိုမီတာ ၁၀၀၀၀ အာမခံေပးပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွ ဝယ္ယူေသာကားမ်ားကို မဝယ္ယူမွီ ဝယ္သူစိတ္တိုင္းက်ျဖစ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးပါတယ္။
Useကားမ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မိမိစိတ္တိုင္းက်ျဖစ္ေအာင္ လဲလွယ္ေပးပါတယ္။
ကားပ်က္ လ်င္လည္းအပိုပစၥည္းပူစရာမလိုပဲ showroomတြင္ဝယ္ယူႏုိင္ပါတယ္။
Showroom ပိုင္ အရည္းအခ်င္းျပည့္မွီေသာworkshop ဆရာမ်ားရွိေသာေၾကာင့္ အျပစ္ကိုရွာရာတြင္ လ်င္ျမန္လြယ္ကူစြာ ရွာေတြ႕ၿပီးျပင္ဆင္ႏိုင္ပါတယ္
Show roomမွဝယ္ယူေသာကားမ်ားကို အပိုပစၥည္း ဝယ္ယူပါက ၁၀ ရာခုိင္ႏူန္း ေလ်ာ့ေပးပါတယ္။
ဝယ္ယူသူမ်ား ကိုမိတ္ဆက္ေပး ေသာအက်ိဳးေဆာင္မ်ားကိုလည္း ၂ သိန္းမွ၃ သိန္းခန္႔ေပးပါတယ္။
အက်ိဳးေဆာင္ပါတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ မဝယ္မွီအေၾကာင္းၾကားေပးရန္လိုအပ္ပါတယ္။
Useကားဝယ္ၿပီး ကားပ်က္လ်င္စိတ္ညစ္မလိုပဲservice အျပည့္ရႏိုင္တဲ့ showroom က ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ showroomမွာပဲရွိႏိုင္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ကားဝယ္မယ္ဆို N car ကိုသတိရလုိက္ပါ.....ok?

No comments:

Post a Comment